Audit PPC kampaní

PPC

  • Nejste si jisti, jestli máte správně nastavené kampaně?
  • Máte vytěžené kampaně na maximum a nedaří se vám růst?
  • Hledáte jiný strategický úhel pohledu v kampaních?

Co je to PPC audit?

PPC audit nebo analýza reklamy slouží k tomu, abyste zjistili, jestli je ve vašich kampaních je potenciál. Setkali jsme se s mnoha reklamními účty a většina kampaní měla prostor buď k ušetření nákladů za reklamu nebo k růstu

Za PPC se nepovažuje jenom reklama na Googlu, ale jakýkoliv inzertní systém, který funguje na principu “pay per click” (cena za prokliknutí). Můžou to být například reklamy na sociálních sítích, zbožové srovnávače, Sklik, Favi, Biano a další.

Pro koho je PPC audit určen a co tím získáte?

Je určen všem, kteří mají spuštěné reklamy v inzertních systémech. Jedná se o jakékoliv eshopy, služby, startupy s B2C nebo B2B zákazníky.  

Zjistíte, jaká aktivita se děje ve vašem reklamním účtu.

Zjistíte, jestli je v kampaních nevyužitý potenciál růstu nebo snížení nákladů za reklamu.

Zjistíte, jestli jsou dobře nastavené kampaně (špatně nastavené kampaně můžou mít rapidní dopad na výkon).        

Přehled o aktivitě konkurence (z jakých marketingových kanálů chodí návštěvnost na web, jaké reklamní texty píšou, na jaká klíčová slova inzerují reklamu a co komunikují v bannerech).

Analýzu reklamy vypracujeme písemně, abyste ji měli kdykoliv k dispozici. Doporučíme, co je pro vás opravdu důležité změnit, aby se výsledky dostavily co nejdříve. Analýzu vypracují seniorní specialisté, kteří mají za sebou úspěšně spuštěny stovky kampaní.

Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

Co obsahuje technická kontrola kampaní?

Správnost nastavení měření

Zjistíme, jestli je správně napojené měření a všechny konverze spojené s vaším webem (Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads a další). U eshopu se například podíváme, jestli měříte hodnotu objednávky bez DPH a dopravy. U služeb se zaměříme na měření poptávek/kontaktů nebo jakýchkoliv micro konverzí, které nám pomohou lépe analyzovat PPC kampaně a vyhodnocovat.

Správnost nastavených kampaní

Zkontrolujeme, jestli kampaně jsou správně nastavené. Může se jednat o nastavení jazyku, lokality, publik a dalších rozšíření, které nastavení nabízí. Podíváme se i na display kampaně u kterých je nastavení PPC kampaní zásadní a může vám zbytečně utrácet peníze navíc.

Aktivita v reklamním účtu a optimalizace

Podíváme se, jak se s účtem pracuje a jaké optimalizační metody se používají. Zkontrolujeme relevantnost klíčových slov, z jakých kampaní přichází návštěvnost a jak kvalitní je na základě bounce rate nebo doby trvání potencionálních zákazníků na webu. Dále se podíváme na shody klíčových slov, omezené kampaně z důvodu rozpočtu, použitá publika a mnoho dalšího.

Analýza PPC marketingových aktivit konkurence

Vyhodnotíme na základě nástrojů, odkud konkurence získává návštěvnost. Může se jednat o kanály na které neinzerujete, a tím přicházíte o potenciál růstu. Dále pro vás zanalyzujeme reklamy, které konkurence cílí včetně klíčových slov, na které se zobrazuje. Získáte přehled o display bannerech, které aktuálně máte spuštěné a co komunikují.

Optimalizace a pravidelná správa kampaní

Správné spuštění kampaní je jen polovina úspěchu. Každou kampaň budeme pravidelně optimalizovat, abychom dosáhli těch nejlepších možných výsledků. Peníze, které vložíte do reklamy, přeměníme ve výhodnou investici. 

Analýza konkurence

V podnikání se vyplatí znát konkurenci a její silné i slabé stránky. Stejné pravidlo platí i pro reklamy na sociálních sítích. Sledujeme konkurenční reklamy a mapujeme postupy ostatních firem ve vašem oboru, abychom mohli být vždy o krok napřed.

Vyhodnocování a pravidelný reporting

Na konci každého měsíce provádíme kompletní analýzy naší práce. Na jejich základě pro vás vytvoříme report, díky kterému budete detailně informováni o průběhu kampaní a jejich úspěšnosti.

Chci nezávazný audit PPC kampaní zdarma

Nejste si jistí, jestli vám PPC kampaně vydělávají maximum? Udělejte správné rozhodnutí a nechte si zdarma poradit.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Jak postupujeme u PPC auditu

    1

    Zjistíme vaše detailní informace o podnikání
    a hlavní cíle

    2

    Na základě informací začneme s auditem na daných reklamních systémech

     

    3

    Provedeme technickou kontrolu kampaní

    4

    Následně připravíme celkové vyhodnocení a doporučení

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    tabacek

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    osickova

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    gvuzd

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    raceme logo