Audit sociálních sítí
Meta (facebook, instagram)
- Nejste si jisti, jestli máte správně nastavené kampaně?
- Máte vytěžené kampaně na maximum a nedaří se vám růst?
- Nevíte zda váš obsah na sociálních sítích je trendy a jde s dobou?
- Chtěli byste pomoct při budování brandu na sociálních sítích?
Co je to audit sociálních sítí?
Audit reklam na sociálních sítích slouží k tomu, abyste zjistili, jestli je ve vašich kampaních je potenciál. Setkali jsme se s mnoha reklamními účty a většina kampaní měla prostor buď k ušetření nákladů za reklamu nebo k růstu.
Dále se můžeme podívat na váš obsah na sociálních sítích zda jdete s nejnovějšími trendy a vše hraje, tak jak má. Poradíme vám, co bychom udělali proto, aby vaše sociální sítě zákazníky více bavily a měli důvod je nadále sledovat a podporovat.
Pro koho je audit sociálních sítí určen a co tím získáte?
Je určen všem, kteří mají spuštěné reklamy na sociálních sítích a také si na nich spravují profily. Jedná se o jakékoliv eshopy, služby, startupy s B2C nebo B2B zákazníky.
1
Zjistíte, jaká aktivita se děje ve vašem reklamním účtu.
2
Zjistíte, jestli je v kampaních nevyužitý potenciál růstu nebo snížení nákladů za reklamu.
3
Zjistíte, jestli jsou dobře nastavené kampaně (špatně nastavené kampaně můžou mít rapidní dopad na výkon).
4
Přehled o aktivitě konkurence (jak vypadá kreativa a texty konkurence – jaké reklamní texty píšou a co komunikují v bannerech. Jak komunikují na sociálních sítích a co nejvíce baví jejich sledující).
Analýzu reklamy vypracujeme písemně, abyste ji měli kdykoliv k dispozici. Doporučíme, co je pro vás opravdu důležité změnit, aby se výsledky dostavily co nejdříve. Analýzu vypracují seniorní specialisté, kteří mají za sebou úspěšně spuštěny stovky kampaní.
Co obsahuje technická kontrola kampaní?
Při práci vždy vycházíme ze dvou analýz: on-page (vnitřních) faktorů a off-page (vnějších) faktorů. Objevíme chyby, navrhneme postup oprav a poradíme vám, jak web dále strategicky rozvíjet.
Správnost nastavení měření
Zjistíme, jestli je správně napojené měření a všechny konverze spojené s vaším webem (GA, G Ads, FB Ads a další.) U eshopu se například podíváme, jestli měříte hodnotu objednávky bez DPH a dopravy. U služeb se zaměříme na měření poptávek/kontaktů nebo jakýchkoliv micro konverzí, které nám pomohou lépe analyzovat Meta kampaně a vyhodnocovat.
Správnost nastavených kampaní
Zkontrolujeme, jestli kampaně jsou správně nastavené. Může se jednat o hlavní cíl kampaně a nastavení jazyku, lokality, celkovou práci s publiky. Dále nás bude zajímat používaná kreativa v reklamách a také texty. Zda vodíte na správné webové stránky.
Aktivita v reklamním účtu a optimalizace
Podíváme se, jak se s účtem pracuje, jaké optimalizační metody se používají a zda bylo pro kvalitu kampaní uděláno a vyzkoušeno maximum. Toto souvisí s cenou za výsledek, kterou chceme všichni, co nejnižší, a také dobrou návratností kampaní.
Optimalizace a pravidelná správa kampaní
Správné spuštění kampaní je jen polovina úspěchu. Každou kampaň budeme pravidelně optimalizovat, abychom dosáhli těch nejlepších možných výsledků. Peníze, které vložíte do reklamy, přeměníme ve výhodnou investici.
Analýza konkurence
V podnikání se vyplatí znát konkurenci a její silné a slabé stránky. Stejné pravidlo platí i pro reklamy na sociálních sítích. Sleduje,e a mapujeme postupy ostatních firem ve vašem oboru, abychom mohli být vždy o krok napřed.
Vyhodnocování a pravidelný reporting
Na konci každého měsíce provádíme kompletní analýzy naší práce. Na jejich základě pro vás tvoříme report, díky kterému budete detailně informování o průběhu kampaní a jejich úspěšnosti
Chci nezávazný návrh zdarma
Nevíte, která služba je pro vás vhodná? Napište si o nezávazný návrh na míru.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.