
Co je UX a proč byste o něm měli vědět více?
Přemýšleli jste někdy, proč některé weby nebo aplikace používáte s naprostou lehkostí, zatímco jiné vás dokážou přivést k šílenství? Odpověď na to mají dvě písmena
Přemýšleli jste někdy, proč některé weby nebo aplikace používáte s naprostou lehkostí, zatímco jiné vás dokážou přivést k šílenství? Odpověď na to mají dvě písmena
Návratnost investic (ROI) je kritickým ukazatelem, který může rozhodovat o úspěchu nebo neúspěchu každého podnikatelského záměru. Tento jednoduchý, ale mocný koncept poskytuje jasný pohled na
Ve světě digitálního marketingu a e-commerce je konverze klíčovým slovem, které definuje úspěch nebo neúspěch online aktivit. Ať už jde o nákup produktu, registraci k
O míře prokliku nejspíš už každý markeťák slyšel. Jedná se o poměr počtu prokliků a počtu zobrazení. Jednoduše řečeno, míra prokliku udává, jak často lidé
Pokud provozujete webovou stránku, pravděpodobně jste slyšeli o Google Analytics. Tento populární analytický nástroj od společnosti Google je široce využíván pro sběr a analýzu dat
Pokud provozujete webové stránky a zároveň využíváte sociální síť Facebook jako nástroj pro marketing, měli byste se seznámit s Facebook Pixel. Tento nástroj umožňuje sledovat
PNO je zkratkou pro podíl nákladů na obratu a vyjadřuje se v %. V praxi to znamená, kolik % z ceny objednávky váš obchod investuje
Certifikáty
Kontaktujte nás
Stále váháte? Nezávazný návrh vás nic nestojí a řekne vám, co byste měli změnit.