Bannerová reklama
Jak být vidět všude, kde si přejete
Bannerová reklama se řadí mezi nejstarší a zároveň nejznámější druhy online reklamy. Vyobrazují se jako statické obrázky nebo i animace či jakákoliv interaktivní grafika. Reklamu můžete umístit na weby podle vybraných témat anebo rovnou na titulní stránku Seznamu. Možností je mnoho.
„Bannerová reklama má hlavní cíl: informovat a připomínat se (remarketing)“
Kolem bannerové reklamy se v posledních letech diskutuje o pomalém poklesu její efektivity. My ji však stále hojně využíváme u většiny klientů a musíme říct, že výsledky nám stále přináší více než uspokojivé.
Výhody a nevýhody bannerové reklamy
Výhody bannerové reklamy
- zaujmete vizuálně
- reklamu můžete cílit na danou cílovou skupinu
- posílíte povědomí o vašem brandu
Nevýhody bannerové reklamy
- bannerová slepota
- přehlcenost internetu
- podvědomá ignorace sdělení
Jak bannerová reklama funguje?
Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, poskytovaných službách nebo produktech a přivést na váš web zákazníky, kteří už vás znají, tak je pro vás bannerová reklama ideálním řešením. Cílení display kampaní:
– chování uživatelů
– umístění podle tématu webu
– dle zájmů uživatelů
– remarketing
– umístění na konkrétní webové stránky
– podle demografických údajů
– na základě klíčových slov, která se na webu vyskytují
Chci nezávazný návrh zdarma pro bannerovou reklamu
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Proč si nechat vytvořit bannerové reklamy od PPC specialisty/agentury?
1
Probereme vaše cíle a očekávání této formy propagace.
2
Na základě vašich potřeb a očekávaných výsledků stanovíme vhodnou strategii.
3
Pro správu display reklamy vám založíme účet v Google Ads i Skliku.
4
Vytvoříme veškeré grafické podklady.
5
Vytvoříme samotné kampaně, které budeme pravidelně optimalizovat, abyste dosáhli nejlepších možných výsledků.
Případové studie
StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO
Big Bang Injection
Prodaných 10 000 produktů v prvním roce
Specialisté
Diana Němec
Project manager
Filip Tabáček
Head of PPC & CEO
Lukáš Gvuzd
PPC specialist
Patrik Zapletal
PPC specialist
Tuto službu využívají
Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 8 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.