Bannerová reklama

Jak být vidět v obsahové síti

Bannerová reklama se řadí mezi nejstarší a zároveň nejznámější druhy on-line reklamy. Vyobrazují se jako statické obrázky nebo i animace či jakákoliv interaktivní grafika. Naleznete ji na různých webových stránkách, ale i webových aplikacích. 

Kolem bannerové reklamy se v posledních letech diskutuje o pomalém poklesu její efektivity. My ji však stále hojně využíváme u většiny klientů a musíme říct, že výsledky nám stále přináší více než uspokojivé.

Výhody a nevýhody bannerové reklamy

Výhody bannerové reklamy

  • zaujmete vizuálně
  • reklamu můžete cílit na danou cílovou skupinu
  • posílíte povědomí o vašem brandu

Nevýhody bannerové reklamy

  • bannerová slepota
  • přehlcenost internetu
  • podvědomá ignorace sdělení

Jak bannerová reklama funguje?

Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, poskytovaných službách nebo produktech a přivést na váš web zákazníky, kteří už vás znají, tak je pro vás bannerová reklama ideálním řešením. Cílení display kampaní:

chování uživatelů

umístění podle tématu webu

dle zájmů uživatelů

remarketing

umístění na konkrétní webové stránky

a demografických údajů

na základě klíčových slov, která se na webu vyskytují

Chci nezávazný návrh zdarma

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Proč si nechat vytvořit bannerové reklamy od PPC specialisty/agentury?

    1

    Probereme vaše cíle a očekávání této formy propagace.

    2

    Na základě vašich potřeb a očekávaných výsledků stanovíme vhodnou strategii.

    3

    Pro správu display reklamy vám založíme účet v Google Ads i Skliku.

    4

    Vytvoříme veškeré grafické podklady.

    5

    Vytvoříme samotné kampaně, které budeme pravidelně optimalizovat, abyste dosáhli nejlepších možných výsledků.

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    tabacek

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    osickova

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    gvuzd

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    raceme logo