Reklama na Google

Jak být vidět na internetu

Jistě víte, že PPC reklama znamená “Pay per click”, což je v překladu platba za proklik. Jinými slovy, zaplatíte až v momentě, kdy se z reklamy dostanou potencionální zákazníci na váš web. K tvorbě takovýchto reklam slouží hned několik nástrojů, které jsou určeny pro různé vyhledávače. Pro Google reklamu je to Google Ads.

Google reklama je skvělý způsob, jak svou značku, produkty nebo služby zviditelnit na internetu. Můžete je propagovat přímo ve vyhledávací či obsahové síti Google a jeho partnerských webech, na YouTube v G-Mailu nebo třeba v Google nákupech. 

Abyste díky této reklamě získali požadované konverze, je klíčové tomuto systému opravdu rozumět a dokázat nastavit a optimalizovat efektivní kampaně. K tomu je zapotřebí zvolit kvalifikovaného PPC specialistu.

Co vám PPC reklama na Google přinese?

Nejdůležitějším prvkem úspěšnosti kampaní je mít jasně definované a nastavené cíle, od kterých se vše odvíjí. PPC reklamy lze zaměřit primárně na výkon (získávání konverzních akcí), na branding (budování povědomí o značce) nebo kombinaci těchto dvou cílů. Výhody PPC reklamy na Google:

spuštění je téměř okamžité

výsledky se mohou dostavit rychle

náklady a výnosy máte pod kontrolou

budete se zobrazovat na prvních pozicích Googlu

můžete zasáhnout jasně definovanou cílovou skupinu

Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

Co umíme

Založení Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Centra

Vytvoříme pro vás účty v Google Ads (reklamní systém), Google Analytics (analytický nástroj), Google Merchant Center (nástroj k nahrání informací o vašem obchodě). Vše správně nastavíme a propojíme tak, aby tyto nástroje fungovaly na 100 %.

Audit stávajícího účtu

Pokud už jste pro vaši firmu Google Ads založili a dokonce i spouštěli reklamní kampaně, provedeme důkladný audit celého účtu, abychom zjistili, zda je vše nastaveno tak, jak má být.

Vytvoření reklamní strategie

Na základě všech dostupných informací a dat, které od vás na začátku spolupráce získáme, vytvoříme vhodnou reklamní strategii, díky které vaše podnikání posuneme o krok kupředu. V průběhu spolupráce budeme strategii upravovat v návaznosti na data, které získáme ze spuštěných kampaní.

Tvorba reklamních kampaní

Vytvoříme a povedeme reklamní kampaně na základě vašich potřeb a stanovených cílů. Máme zkušenosti s projekty z různorodých oborů podnikání.

Optimalizace a pravidelná správa kampaní

Správné spuštění kampaní je polovina úspěchu. Každou kampaň budeme pravidelně optimalizovat, abychom dosáhli těch nejlepších možných výsledků. Peníze, které vložíte do reklamy, přeměníme ve výhodnou investici.

Analýza konkurence

Každý by měl vědět o své konkurenci, jaké silné a slabé stránky má a na základě toho vytvořit silnou konkurenční výhodu. To stejné platí i pro reklamy ve vyhledávaní. Sledujeme konkurenční reklamy a všechno, co nám pomáhá být v tomto oboru konkurenceschopní.

Vyhodnocování a pravidelný reporting

Na konci každého měsíce provádíme kompletní analýzy naší práce. Na jejich základě pro vás vytvoříme report, díky kterému budete detailně informování o průběhu kampaní a jejich úspěšnosti.

Jaké kampaně nejčastěji vytváříme pro naše klienty?

Ve vyhledávací síti

Kampaně ve vyhledávací síti jsou klasické textové reklamy, které se zobrazují na základě vyhledávacích dotazů, které se pojí ke konkrétnímu klíčovému slovu.

Display kampaně 

Display kampaně jsou bannerové reklamy, které se zobrazují v obsahové síti. Do obsahové sítě patří různé partnerské weby Googlu jako je třeba YouTube nebo G-Mail a mnoho dalších.

Remarketing

Je výborný marketingový nástroj, díky kterému dokážete zpětně oslovovat zákazníky, kteří například navštívili váš e-shop, ale nedokončili objednávku.

YouTube kampaně (video reklamy)

Videoreklama díky své formě dokáže lépe představit produkt nebo odvyprávět určitý příběh a zanechat v divákovi mnohem více emocí a dojmů než ostatní reklamy, díky tomu je také snáze zapamatovatelná.

Proč byste měli Google reklamu svěřit právě do našich rukou?

1

Máme široké spektrum klientů, kteří podnikají v různorodých odvětvích.

2

Spravujeme pro klienty kampaně od desítek tisíc až po milionovové rozpočty.

3

Máme zkušenosti s B2B i B2C segmenty podnikání.

4

Vytvořili jsme pro naše klienty již stovky úspěšných kampaní, ať už se jednalo o ty brandové nebo výkonnostní.

5

Nad každým projektem přemýšlíme komplexně a dlouhodobě. S námi získáte víc než jen správu PPC kampaní. Získáte podporu celého našeho týmu, ať už se jedná o SEO, UX nebo sociální sítě.

6

Vzdělávání a testování novinek jsou běžnou součástí naší práce. Pokud to má smysl právě u vašeho projektu, nebojíme se zkoušet a implementovat novinky z oboru.

Chci nezávazný návrh zdarma

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    tabacek

    Filip Tabáček

    Head of PPC & Co-owner

    osickova

    Ivana Osičková

    PPC specialist

    gvuzd

    Lukáš Gvuzd

    PPC specialist

    Tuto službu využívají

    glowup logo
    raceme logo