Lokální SEO

SEO

Co je lokální SEO?

Nástroj, který dává každému jednotlivému podniku obrovskou konkurenční výhodu. S jeho pomocí začnete cílit přesněji a oslovíte tím toho, koho oslovit potřebujete. Jedná se o pomocníka, jenž se zaměřuje na poskytování výsledků vyhledávání závislých nebo relevantních k lokalitě hledajícího uživatele.

Lokální SEO je vhodné pro:

  • Lokální podniky, které by člověk mohl hledat, nebo které by mohly zákazníka zajímat.
  • Služby, které jsou hledané v okolí zákazníka.
  • Provozovny nebo firmy, které se soustředí jenom na jedno místo.
Umístění první pozice ve vyhledávači Googlu na klíčové slovo “forex-trading”. Jedná se o jednu z konkurenčních tématik s vysokou cenou za proklik. Více informací najdete v případové studii.

Jak na lokální SEO?

Lokální SEO vychází z klasického SEO, čili jsou pro něj také důležité odkazy a on-page faktory. Pozornost je však třeba upnout především na konzistenci veškerých dostupných údajů. V katalozích i na všech webových stránkách je třeba mít stejné kontaktní údaje i stejnou adresu. Dalším krokem budou správně vyplněné zápisy ve vyhledávačích a na několika dalších platformách. Kam se zapsat?

Google Maps

Firmy.cz

Najisto.
centrum.cz

Lokola.cz

A další…

Nezanedbávejte především zápis do Googlu. Tento nejpoužívanější internetový vyhledávač lokální SEO nepodceňuje a rád doporučuje při vyhledávání nejrelevantnější výsledek, ať už se jedná o nejbližší nemocnici, kavárnu nebo zubaře. Buďte i vy mezi výsledky, které se nabídnou jako první, a zamezte tak tomu, že vás zákazníci minou obloukem.

Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

Lokální SEO ovlivňuje mnoho faktorů

Ukázat se těm, kteří vás hledají – tak jednoduše to zní, tak složitě se to provádí. Na lokální SEO má totiž vliv několik faktorů, které je třeba mít na paměti. Patří k nim:

Kvalita odkazů

Zmínky

Reference a recenze

Sociální signály

On-page faktory

Abyste se brzy mohli radovat z navštěvovaného webu, a ještě úspěšnějšího podniku, je zapotřebí začít od podlahy. Přípravou webu to začíná, prací s klíčovými slovy pro lokální SEO to pokračuje a připojením do katalogů to končí. Aby lokální SEO přineslo ty nejlepší výsledky, je zapotřebí zaměřit se také na:

Geolokační služby

 

Linkbuilding na webech v podobné lokalitě

Práci s recenzemi

Oslovte uživatele smartphonů s naší pomocí

Lokální SEO cílí především na uživatele chytrých telefonů, kteří často hledají konkrétní místo při cestě z práce, při procházce nebo v městské hromadné dopravě. To prokázaly i nedávné výzkumy. Věnujte tak pozornost tomu, jak mobilní verze webu vypadá. Je vstupní stránka skutečně uživatelsky přívětivá? Zaujme na první pohled? Nepostrádá adresu, otevírací dobu a telefon?

Stejně jako klasické SEO, i lokální SEO je proces, na jehož výsledky má vliv mnoho faktorů. Neztrácejte s tím svůj drahocenný čas a oslovte nás.

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Ověříme, zda má právě pro vás SEO smysl, a odhalíme možné překážky. Zjistíme, co a jak dělá vaše konkurence, a připravíme návrhy, jak ji přeskočit. Dozvíte se, kolik by navrhovaný postup stál v závislosti na složitosti a rozsahu práce.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    dkovalcik

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    zemkova

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    ondrejka

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder

    Tuto službu využívají

    nutsman logo
    gymradio logo
    raceme logo
    glowup logo
    hoffmann group logo