Deltimo

Blogový článek

Výchozí pozice

Deltimo je nová značka módních doplňků. Stěžějním produktem jsou náramky se symboly. Cílová skupina jsou především mladí lidé 13-18 let. Obchodní marže >70 %.

Na projektu již nepracujeme z důvodu převodu e-shopu pod jiného majitele. Aktuálně je e-shop neaktivní a více než půl roku neměl zaplacenou doménu. Téměř veškeré výsledky z hlediska SEO, které jsme dosáhli v roce 2016/17 jsou ztraceny na základě deindexace z vyhledávačů.

  • Spolupráce s externí agenturou při tvorbě webu
  • Jednalo se o nový projekt s nulovou návštěvností
  • Cílem bylo vytvořit online marketingovou strategii, brandovou strategii spolu s exekucí všech kampaní napříč internetovými kanály.

Jak jsme dopadli

Konkrétní čísla publikujeme se souhlasem majitele e-shopu.

  • Ziskali jsme 1 472 objednávek v jednom měsíci
  • % PNO podíl nákladovosti na akvizici jedné objednávky – 21 %
  • Návratnost investice do reklamy (ROI) – 333 %
  • > 200 000 zhlédnutí videí na Youtube
  • 14 132 sledujících na Instagramu
  • > 2 000 sdílení hashtagu #deltimo na Instagramu

V rámci SEO kampaně se nám povedlo dosáhnout 1. pozice na hlavní obecné klíčové slova ve vyhledávači Google pro celou Českou republiku.

  • „náramky“ – 1. pozice
  • „buddha náramky“ – 1. pozice
  • „náramky na ruku“ – 1. pozice

Povedlo se nám pozičně překonat konkurenční weby jako PandoraHeurékaWayfarerAlza a také e-shop Vivantis.

Ukázka výsledku vyhledávání Googlu na klíčové slovo “náramky“, kde se nám povedlo umístit 1.pozici nad e-shopem Pandora. Vyhledáváno skrze anonymní okno pro co nejobjektivnější výsledky (personalizace vyhledávání).

Aktualizace 18.2.2019

K dnešnímu dni se nám povedlo obsadit hlavní klíčová slova “dovoz aut z německa” / “dovoz auta z německa” na první pozici v organickém vyhledávání v rámci naší SEO kampaně. Vyhledávanost jednoho takového klíčového slova je v jednotkách tisíc uživatelů z celé ČR za měsíc.

204 017 zhlédnutí videa v rámci influencer kampaně s youtubery. (spolupráce s TVTwixx)

Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.

Obsah studie

Spolupráci jsme zahájili také s několika dalšími blogery a youtubery.
Na Instagramu se nám povedlo vybudovat základnu více než 14 000 sledujících.
Hashtag #deltimo a další ve spojení se značkou byly na Instagramu použity více než 2 000x.

JAK JSME POSTUPOVALI

Ihned po návrhu strategie jsme sestavili kampaně na sociálních sítích (Facebook, Instagram). Na sociálních sítích jsme strategii rozdělili na tři pilíře:

  • Akviziční kampaně (prodejní příspěvky, bannerová reklama, video)
  • Remarketingové kampaně (bannerová reklama, video)
  • Influencer kampaně (práce s Instagramery a YouTubery)

Pokračovali jsme kampaněmi ve vyhledávačích (google.czseznam.cz). Kampaň ve vyhledávačích se dělila do čtyřech fází:

  • Placené vyhledávání (klíčová slova, dle klasifikační analýzy klíčových slov)
  • Remarketingové kampaně (obsahová síť – formou dynamického remarketingu)
  • Google nákupy (reklama v Google nákupech)
  • SEO kampaň (organické vyhledávání – postarali jsme se o Technickou optimalizaci webu s následnou linkbuildingovou kampaní)
Vizualizace online marketingové strategie skrze “mind mapy”. Na základě strategie se udělal plán produkce kreativ pro jednotlivé kanály.

Před spuštěním jakékoliv kampaně ve vyhledávání jsme provedli komplexní klasifikační analýzu klíčových slov (viz. obrázek). Na základě klasifikace slov jsme vytvořili struktůru webu, kategorií, ale také strukturu placených kampaní ve vyhledávání (Google Ads Sklik).

Vybraná klíčová slova jsme podporovali naší linkbuildingovou strategií. Veškerý linkbuilding a pozice jsme měřilivyhodnocovali a následně reportovali klientovi.

Ukázka klasifikační analýzy klíčových slov.
Náhled z přehledu link-buildingových aktivit.

NAPSALI O NÁS

V rámci Instagramu jsme začali pracovat také s obsahem Instagramového profilu. Instagramový profil jsme následně napojili na náš vlastní vyvinutý software za účelem cílení našeho obsahu organicky mezi hlavní audienci (móda, módní doplňky atd..). Naše řešení také prezentujeme extra pod značkou www.instaman.cz a využíváme jej pro naše klienty.

Napsali o nás a zmínili nás a naše řešení na serveru podnikatel.cz. Článek si můžete přečíst – zde.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.

Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.