VÝCHOZÍ POZICE
Portál forex-zone.cz, provozovaný společností Financial Progress Group, a.s. je jedním z největších portálů na téma obchodování na burze v České republice. Nabízí obsah jak pro začátečníky, tak, i pro pokročilejší, včetně vzdělávacích kurzů.
- Začátek spolupráce září 2017 (linkbuilding od února 2018).
- V tomto oboru je vysoká tržní hodnota kliknutí z vyhledávače. Cena za jedno kliknutí se pohybuje okolo 100 Kč. V tomto případě dává organická návštěvnost z vyhledávače velký smysl jak z hlediska úspory, tak také zvýšení návštěvnosti.
- Cílem bylo přijít s návrhem, jak zvýšit organickou návštěvnost ze SEO a zlepšit aktuální pozice na hlavní klíčová slova, tento návrh následně exekuovat.
JAK JSME DOPADLI
- První pozice na několik hlavních klíčových slov již po 3 měsících spolupráce. Na projektu cílíme vyšší desítky klíčových slov. Spolupráce je stále v začátcích, nicméně náš postup u poměrně vysoce konkurenčních klíčových slov již přináší své výsledky.
- První pozice na klíčové slovo “forex trading” , přeskočili jsme silné konkurenční weby forex.com a kurzy.cz.
JAK JSME POSTUPOVALI
Standardní postup u této SEO spolupráce zahrnoval:
- Prvotní pochopení projektu a cílových skupin.
- Komplexní klasifikační analýza klíčových slov daného oboru.
- Obsahový plán & obsahový kalendář na základě analýzy.
- Vyhotovení zadání pro copywriting.
- Následné sepsání obsahu.
- On–page optimalizace a menší úpravy webu (technické SEO, technická optimalizace webu – průchodnost, prolinkování, sémantika, meta data, mikro data a další aspekty on-page optimalizace).
- Spuštění linkbuildingové činnosti.
- Vyhodocování a měření, včetně pravidelného reportování zákazníkovi.
JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ
Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.
Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.
V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.