Forex Zone

Blogový článek

VÝCHOZÍ POZICE

Portál forex-zone.cz, provozovaný společností Financial Progress Group, a.s. je jedním z největších portálů na téma obchodování na burze v České republice. Nabízí obsah jak pro začátečníky, tak, i pro pokročilejší, včetně vzdělávacích kurzů.

  • Začátek spolupráce září 2017 (linkbuilding od února 2018).
  • V tomto oboru je vysoká tržní hodnota kliknutí z vyhledávače. Cena za jedno kliknutí se pohybuje okolo 100 Kč. V tomto případě dává organická návštěvnost z vyhledávače velký smysl jak z hlediska úspory, tak také zvýšení návštěvnosti.
  • Cílem bylo přijít s návrhem, jak zvýšit organickou návštěvnost ze SEO a zlepšit aktuální pozice na hlavní klíčová slova, tento návrh následně exekuovat.

JAK JSME DOPADLI

  • První pozice na několik hlavních kíčových slov již po 3 měsících spolupráce. Na projektu cílíme vyšší desítky klíčových slov. Spolupráce je stále v začátcích, nicméně náš postup u poměrně vysoce konkurenčních klíčových slov již přináší své výsledky.
  • První pozice na klíčové slovo “forex trading” , přeskočili jsme silné konkurenční weby forex.com a kurzy.cz.

JAK JSME POSTUPOVALI

Standardní postup u této SEO spolupráce zahrnoval:

  • Prvotní pochopení projektu a cílových skupin.
  • Komplexní klasifikační analýza klíčovýh slov daného oboru.
  • Obsahový plán & obsahový kalendář na základě analýzy.
  • Vyhotovení zadání pro copywriting.
  • Následné sepsání obsahu.
  • Onpage optimalizace a menší úpravy webu (technické SEO, technická optimalizace webu – průchodnost, prolinkování, sémantika, meta data, mikro data a další aspekty on-page optimalizace).
  • Spuštění linkbuildingové činnosti.
  • Vyhodocování a měření, včetně pravidelného reportování zákazníkovi.
Ukázka práce s klasifikační analýzou klíčových slov v dané tématice.
Ukázka práce s obsahovým plánem (kalendářem) v rámci tohoto projektu.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.
Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.