Gymradio

Blogový článek

VÝCHOZÍ POZICE

Projekt GymRadio, vedený českou společností Gym Team s.r.o., se stal jednou z nejstahovanějších start-upových hudebních aplikací pro fitness na mezinárodním trhu App store a Google Play. Cílový trh USA. (www.gymradio.com)

  • Začátek spolupráce leden 2018.
  • Veškerá organická návštěvnost, kterou zákazník měl, byla skrze App Store a Google Play, návštěvnost na webu byla pouze z České republiky což nebyla cílová skupina.
  • Organická návštěvnost je alfa a omega tohoto projektu.
  • Cílem bylo přijít s řešením jak začít vodit organickou návštěvnost také na webové stránky a jak zoptimalizovat a podpořit výsledky vyhledávání v App Store a Google Play (marketplace na mobilní aplikace).
  • Dalším cílem bylo se postarat o správu Instagramové stránky aplikace a přivést více relevantních fanoušků, zvýšit engagement.

JAK JSME DOPADLI

Na projektu stále pracujeme, kampaň jsme cílili na více než 100 klíčových slov, zde je ukázka výsledků těch několika hlavních po 3 měsících spolupráce.

  • Umístění pozic na první stránce vyhledávače Google pro hlavní mezinárodní klíčové po 3 měsících spolupráce.
  • Znatelný nárůst návštěvnosti a zobrazení z organického vyhledávání Googlu během 3 měsíců. (Obrázek ze Search Console).
  • Majorita přivedené organické návštěvnosti je z USA (což bylo cílové publikum).
  • + 7 823 nových sledujících na Instagramu (převážně z USA) v rámci marketingových aktivit na Instagramu aplikace.

JAK JSME POSTUPOVALI

Standardní postup u SEO spolupráce začínál pochopením daného projektu a cílové skupiny, následně se provedly tyto stěžejní činnosti:

  • klasifikační analýza klíčových slov (zahraničí – srovnání globální/lokální USA).
  • struktura obsahu
  • obsahový plán & obsahový kalendář
  • zadání pro copywritera a následný copywriting

Jelikož jsme potřebovali vyprodukovat větší množství obsahu, nebylo vhodné pracovat se samotnou hlavní stránkou aplikace, která je koncipována tak, aby byla co nejjednodušší a nejsrozumitelnější.

  • Vytvořili jsme novou instanci na subsložce hlavní domény.
  • Vytvořený obsah dle obsahového plánu jsme postupně publikovali dle navrhované strukturalizace obsahu.
  • Kompletní on-page optimalizace (technické SEO).
  • Spuštění linkbuildingových aktivit.
  • Nastavení měření a vyhodnocování (veškeré aktivity jsme pravidelně reportovali klientovi).
Ukázka mobilní aplikace GymRadio.

NAPSALI O NÁS

V rámci Instagramu jsme začali pracovat s obsahem Instagramového profilu. Instagramový profil jsme následně napojili na náš vlastní vyvinutý software za účelem cílení našeho obsahu organicky mezi hlavní audienci (USA, zájmy fitness, posilování, běh, sport atd..). Naše řešení také propagujeme extra pod značkou www.instaman.cz.

Napsali o nás a zmínili nás a naše řešení na serveru podnikatel.cz. Článek si můžete přečíst – zde.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.
Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.