Maxidodavky.cz

Blogový článek

VÝCHOZÍ POZICE

Projekt Maxidodavky vedený společností Virtual Market, s.r.o. se zaměřuje na pronájem dodávek v Brně a jeho blízkém okolí.

  • Začátek spolupráce září 2017
  • Klient stagnoval v rámci organických neplacených výsledků Googlu pro hlavní klíčové slova. Placené vyhledávání mělo v tomto oboru poměrně vysoké ceny za kliknutí, z tohoto hlediska se také vyplatila investice do SEO kampaně formou úspory za celkovou návštěvnost.
  • Cílem bylo přijít s řešením, jak se dostat na vyšší pozice pomocí SEO v rámci lokálních výsledků vyhledávání pro danou lokalitu (Brno).

JAK JSME DOPADLI

Porovnání pozic ve vyhledávači Google oproti počátku spolupráce.
  • Obsazení horních pozic vyhledávání pro všechny hlavní lokální klíčové slova spolu s výsledky v mapách.
  • Během 3 měsíců se nám povedlo s naší “mikro site” předběhnout v organických výsledcích vyhledávání hlavní web. (Web stagnoval několik let na pozicích)
  • Kompletní dominance první stránky výsledku vyhledávání Googlu. Placená pozice skrze PPC – AdWords kampaně, 1. organická pozice pro mikro-site, 4. organická pozice pro původní web a 1. pozice v mapách (lokální map-pack). Viz. foto níže.

JAK JSME POSTUPOVALI

Nejprve jsme dostali přístupy pro stávající webovou stránku. Web jsme zanalyzovali a navrhli určité změny v rámci on-page SEO optimaliazce. Zjistili jsme následující:

  • Na webu byly prováděny takzvané “blackhatSEO” techniky porušující pravidla Googlu (Google webmaster guidelines).
  • Na webu bylo tisíce odkazů z různých podivných zdrojů.
  • Web stagnoval jak v lokálním vyhledávání tak také v Google mapách.

Navrhli jsme nepokračovat v linkbuildingových aktivitách na aktuálním webu a pokračovat tvorbou nového webu (mikro site). S tímto novým webem následně umístit dané pozice a těžit tak z umístění dvou webů v organických výsledcích vyhledávání (vyšší celkové CTR).

Postup byl následující:

  • lokální analýza klíčových slov
  • vytvořili jsme “lead generation” mikro site na nové čisté doméně
  • tvorba struktury a obsahu webu dle analýzy klíčových slov
  • copywriting – sepsání obsahu na základě analýzy klíčových slov
  • “on-page” optimalizace webu (technické SEO)
  • optimalizace GMB (Google My Business – Google Moje Firma)
  • spuštění linkbuildingových aktivit za účelem umístění se v rámci lokálních výsledků vyhledávání, tedy i v mapách (tvorba zpětných odkazůcitacízmínek a recenzí)
  • pravidelné vyhodnocování veškerých aktivit, měření a reporting
Ukázka nové “mikro–site” na čisté doméně, kterou jsme pro klienta vytvořili.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.
Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.