fbpx
1000+ fanoušků v 1. měsíci pro MeetMe23

Blogový článek

VÝCHOZÍ POZICE

MeetMe23 je hotel s unikátní architekturou interiéru v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí. (www.meetme23.com)

  • Začátek spolupráce červen 2017
  • Cílem bylo oživit dění na sociálních sítích (Facebook / Instagram)
  • Vytvořit strategii pro zvýšení povědomí o značce
  • Cílové publikum (Německo a zahraniční hosté)

JAK JSME DOPADLI

  • + 1371 nových fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce
  • Zvýšení zaujetí na Instagramu o více než 100 %
  • 79 738 celkový zásah unikátních uživatelů převážně z Německa
  • 108 239 počet zobrazení
  • 230 % nárůst v počtu „To se mi líbí“ stránky na Facebooku
  • 49 % nárůst v projevených zájmech o příspěvky na Facebooku
instagramzmena meetme
Porovnání v počtu fanoušků na Instagramu se začátkem spolupráce
facebook
Porovnání metrik oproti začátku spolupráce
instagram meetme
Nárust fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce
meetme instagram2
Zvýšení míry zaujetí u příspěvků na Instagramu (engagement rate)

UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA FACEBOOKU

meetme 1
meetme 3
meetme 4

UKÁZKA VIDEO PŘÍSPĚVKŮ

meetme5 video
meetme7 video
https://youtu.be/lbwWLbyMU84https://youtu.be/wuU0ksUy9TA

UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA INSTAGRAMU

instagram1
instagram3
nstagram2

JAK JSME POSTUPOVALI

  • Pochopení aktuální situace a nastavení hlavních cílů. Přespali jsme v hotelu, abychom mohli nasát atmosféru a zachytit všechny detaily, výhody, zajímavosti, o které bychom se mohli opřít v obsahových kampaních.
  • Tvorba obsahové a komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků (VPV model), nastavili obsahovou strategii, publikační plán, rozdělili cílové skupiny a nastavili jasný styl komunikace na sociálních sítích.
  • Tvorba obsahu a produkce. Pracujeme jak s vlastním obsahem (fotky,videa), tak i s obsahem klienta a obsahem hostů hotelu (blogeři, Instagram apod..)
  • Propagace a cílení. Příspěvky jsme vždy finančně zasponzorovali a cílili na různé typy publik, dle rozsegmentovaných cílových skupin.
  • Měření a vyhodnocování. Veškerou činnost pravidelně měříme, vyhodnocujeme stanovené cíle (KPI) a reportujeme klientovi.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

ukazkareportu1 1
Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.
ukazkareportu2 1
Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Kontaktujte nás a my pro vás připravíme nabídku na míru.