VÝCHOZÍ POZICE
MeetMe23 je hotel s unikátní architekturou interiéru v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí. (www.meetme23.com)
- Začátek spolupráce červen 2017
- Cílem bylo oživit dění na sociálních sítích (Facebook / Instagram)
- Vytvořit strategii pro zvýšení povědomí o značce
- Cílové publikum (Německo a zahraniční hosté)
JAK JSME DOPADLI
- + 1371 nových fanoušků na Instagramu v prvním měsíci spolupráce
- Zvýšení zaujetí na Instagramu o více než 100 %
- 79 738 celkový zásah unikátních uživatelů převážně z Německa
- 108 239 počet zobrazení
- 230 % nárůst v počtu „To se mi líbí“ stránky na Facebooku
- 49 % nárůst v projevených zájmech o příspěvky na Facebooku
UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA FACEBOOKU
UKÁZKA VIDEO PŘÍSPĚVKŮ
https://youtu.be/lbwWLbyMU84https://youtu.be/wuU0ksUy9TA
UKÁZKA PŘÍSPĚVKŮ NA INSTAGRAMU
JAK JSME POSTUPOVALI
- Pochopení aktuální situace a nastavení hlavních cílů. Přespali jsme v hotelu, abychom mohli nasát atmosféru a zachytit všechny detaily, výhody, zajímavosti, o které bychom se mohli opřít v obsahových kampaních.
- Tvorba obsahové a komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků (VPV model), nastavili obsahovou strategii, publikační plán, rozdělili cílové skupiny a nastavili jasný styl komunikace na sociálních sítích.
- Tvorba obsahu a produkce. Pracujeme jak s vlastním obsahem (fotky,videa), tak i s obsahem klienta a obsahem hostů hotelu (blogeři, Instagram apod..)
- Propagace a cílení. Příspěvky jsme vždy finančně zasponzorovali a cílili na různé typy publik, dle rozsegmentovaných cílových skupin.
- Měření a vyhodnocování. Veškerou činnost pravidelně měříme, vyhodnocujeme stanovené cíle (KPI) a reportujeme klientovi.
JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE A REPORTOVÁNÍ
Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.
Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.
V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.