Sladké Mámení

Blogový článek

Výchozí pozice

Sladké Mámení je osobní brand podnikatelky Vandy Pálkové, která v České republice vytváří jedinečnou komunitu cukrarskyklub.cz a také na místní trh ze zahraničí přináší originální zdobící techniky dortů.

  • Začátek spolupráce červen 2019
  • Cílem bylo stažení e-booku – návod na květinkové zdobení
  • Následný prodej kurzu zdobení skrze e-mailingovou strategii
  • Cílové publikum: ženy se zájmem o pečení

Jak jsme postupovali

Pochopení počáteční situace a nastavení cílů. S klientkou jsme detailně konzultovali její aktuální situaci a vytvořili strategii propagace e-booku a vytvoření funnelu k následnému prodeji kurzu zdobení.

Tvorba komunikační strategie. Vytvořili jsme koncepci příspěvků propagujících e-book propojených s messenger zprávami.

Propagace a cílení. Příspěvky jsme propagovali na jasně daná “zájmová” a “podobná” publika. Po interakci s tímto příspěvkem jsou uživatelé přesměrování do aktivní konverzace s Messenger botem.

Automatizace zpráv na míru. Vytvořili jsme automatizovanou konverzaci na míru, která byla přizpůsobená přesně tomu, na jakou reklamu lidé reagují.

Navázání vztahu s publikem. Potenciál osobního styl kontaktu byl podpořený komunikací jménem klienta pro navození větší autenticity.

Výsledek spolupráce

  • Rapidní nárůst kontaktů v databázi messengeru
  • Cena za kontakt 4,13 Kč
  • Cena za stáhnutí e-booku 8,32 Kč
  • Následný prodej kurzů získaným kontaktům skrze hromadné zprávy v Messengeru
Ukázka vzorového (fiktivního) příkladu souhrnného reportu, který vypracováváme na konci každého měsíce pro všechny naše klienty.
Ukázka (vzorového) interaktivního “live” přehledu, který pro naše klienty (zejména e-shopy) připravujeme v GDS.

Jak probíhá komunikace a reportování

Správně nastavená komunikace je dle nás základní aspekt dobře fungující spolupráce.

Pravidelně zasíláme velký souhrnný report s komentářem na konci každého měsíce. V průběhu spolupráce a také v rámci měsíčního reportu se potkáváme osobně, kdy také společně plánujeme další aktivity a získáváme oboustranné podněty a nápady.

V rámci komunikace se snažíme být v pozici partnera, lépe řečeno externí součástí firmy zastupující částečně marketingové oddělení, než-li jako klasický dodavatel služeb. Věříme, že jedna z velkých přidaných hodnot spolupráce s dobrým marketingovým týmem je právě odlišný pohled na věc, možnost zpětné vazby a nový vítr do plachet.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Obsah článku
Avedeo logo dark
Chcete, aby byl váš projekt mezi případovkami?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.