SEO pro e-shop

Optimalizace e-shopu pro vyhledávače

SEO je klíčem ke zviditelnění vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Zvýší přirozenou návštěvnost internetového obchodu, a tím i počet objednávek.

Optimalizace e-shopu zajistí, že se vaše stránky zobrazí v přirozených výsledcích vyhledávání na předních pozicích. Díky tomu se na web dostane více relevantních návštěvníků, což znamená:

  • zvýšení povědomí o vaší značce,
  • možnost vytvořit vztah se zákazníkem,
  • zvýšení počtu objednávek.

Vyřešte optimalizaci vašeho e-shopu a získejte konkurenční výhodu!

Přestože většina majitelů internetových obchodů už o SEO slyšela, tisíce z nich výhod optimalizace ještě nezačaly využívat. Proto je právě teď ideální čas se o SEO pro e-shopy zajímat a předběhnout tak všechny, kteří tuto příležitost zaspali.

"Přibližně polovina lidí začíná své nákupy v internetových vyhledávačích. Umíte si představit, že jakmile zadají dotaz, mezi prvními výsledky se objeví váš e-shop?"

Jak může vypadat optimalizace e-shopu v naší režii?

Každý internetový obchod je originál. Proto je důležité plánovat strategii přímo na míru.
SEO pro e-shop v našem podání může zahrnovat:

SEO analýza internetového obchodu

Pečlivě zanalyzujeme váš web a pomůžeme vám najít případné chyby a potíže, které vám mohou bránit dosáhnout prvních příček v organickém vyhledávání. Navrhneme řešení a pokud budete chtít, pomůžeme vám s jeho realizací.

Úprava on-page a off-page faktorů

Staneme se vaší pravou rukou při úpravách internetového obchodu. Navrhneme změny, doporučíme vhodné postupy a ohlídáme jejich realizaci. Poradíme se vším, od změn textů e-shopu, přes vhodné nastavení filtrace až po správné přesměrování celého webu.

Link building

Zmínky o vaší značce a odkazy směřující na váš e-shop jsou jasným signálem, že stojí za to věnovat mu pozornost, a to jak pro uživatele, tak pro vyhledávače. Pomůžeme vám je vytvořit –⁠ efektivně, přirozeně a nenuceně.

Analýza klíčových slov

Zjistíme, jaká konkrétní slova uživatelé hledají v souvislosti s vaším oborem. Díky tomu můžete upravit e-shop tak, aby nabízel vhodné odpovědi na relevantní vyhledávací dotazy. Zároveň získáte základ pro tvorbu PPC reklam či obsahového plánu pro blog.

Tvorba obsahového plánu

Známé rčení, že „obsah je král“, už jste možná slyšeli. Co ho tedy vyzkoušet na vlastní kůži přímo na vašem e-shopu? Správně vedený blog vám pomůže získávat větší návštěvnost z organického vyhledávání a zároveň budovat vztah s vaší cílovou skupinou.

Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

Proč řešit SEO e-shopu s námi?

1

S optimalizací e-shopů máme bohaté zkušenosti. Pracovali jsme jak s velkými obchody s tisíci položek, tak také s menšími projekty.

2

Neustále se v oblasti SEO e-shopů vzděláváme. Algoritmy vyhledávačů se rychle mění a to, co platilo před rokem, může být dnes už přežitek. Někteří SEO specialisté nebo právě majitelé e-shopů se však stále obracejí k technikám, které jsou zastaralé. Takové v našem arzenálu nenajdete.

3

Sami si vyberte, jak moc chcete být do procesu zapojeni. Pokud se chcete na optimalizaci e-shopu podílet, rádi vám vysvětlíme každý detail. V případě, že si nechcete se SEO dělat starosti, můžete vše nechat na nás. Navrhneme změny, zajistíme kvalitní texty, budeme komunikovat s vaším programátorem a vy budete mít vše pod kontrolou prostřednictvím pravidelných podrobných reportů.

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Ověříme, zda má právě pro vás SEO smysl, a odhalíme možné překážky. Zjistíme, co a jak dělá vaše konkurence, a připravíme návrhy, jak ji přeskočit. Dozvíte se, kolik by navrhovaný postup stál v závislosti na složitosti a rozsahu práce.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Jak probíhá spolupráce

    1

    Seznámení s vámi a pochopení vašeho byznysu

    2

    Příprava analýzy
    klíčových slov

    3

    Návrh struktury webové stránky, vstupní stránky, obsahového plánu

    4

    Optimalizace webu a vytvoření relevantního obsahu

    5

    Zajištění smysluplného linkbuildingu a posílení autority webu

    6

    Sledování dosažených
    výsledků

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    dkovalcik

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    zemkova

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    ondrejka

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder

    Tuto službu využívají

    nutsman logo
    raceme logo