Reklama na Skliku
Také každé ráno jdete nejprve na Seznam.cz?
Co je to Sklik?
Pojem “Sklik” je reklamní systém, kde inzerent cílí reklamu na Seznamu a jeho partnerských webech. Je specifický v tom, že reklamy se dají cílit pouze na Českou republiku. Jeho plusem je, že si můžete zařídit reklamu na nejčtenějších portálech jako je Sport.cz, Prozeny.cz nebo třeba Idnes. V praxi však propagace skvěle funguje i na menších webech.
Zdroj: Seznam blog
Co vám PPC reklama v Skliku přinese?
V dnešní digitální době je stále obtížnější získat nové zákazníky a propagovat své služby či produkty. PPC reklama v Skliku vás však přiblíží k vašim cílů raketovou rychlostí. Ať už se bude jednat o zviditelnění brandu, získání nových zákazníků i návštěv na webu nebo propagaci internetového obchodu. Výhody PPC reklamy v Skliku:
spuštění je téměř okamžité
výsledky se mohou dostavit rychle
náklady a výnosy máte pod kontrolou
budete se zobrazovat na prvních pozicích Seznamu
můžete zasáhnout jasně definovanou cílovou skupinu
Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.
Co umíme
Založení Sklik, Zboží.cz a Google Analytics
Vytvoříme pro vás účet v Skliku (reklamní systém), Google Analytics (analytický nástroj), Zboží.cz (pro propagaci zboží a služeb). Vše správně nastavíme a propojíme tak, aby tyto nástroje fungovaly na 100 %.
Audit stávajícího účtu
Založili jste si účet na Skliku již v minulosti a dokonce jste vyzkoušeli spustit nějaké kampaně? Nebo pro vás PPC kampaně již spravovala jiná agentura či freelancer? Provedeme celkový audit založených účtů, zjistíme veškeré nedostatky, nastavíme a doplníme vše, co bude potřeba.
Vytvoření reklamní strategie
Každá část online marketingu by měla mít svou vlastní strategii, která bude zapadat do konceptu celkového marketingového plánu vašeho podniku. Pro Sklik vám na základě všech dostupných informací a dat vytvoříme unikátní strategii stejně tak, jako to děláme pro Google reklamu, sociální sítě a další odvětví onlinu.
Tvorba reklamních kampaní
Samotná tvorba reklamních kampaní je část, na kterou se každý specialista těší ze všeho nejvíce. Máme zkušenosti s projekty z různorodých oborů podnikání.
Optimalizace a pravidelná správa kampaní
Spuštění samotných kampaní je jen polovina úspěchu. Teprve ta správná a pravidelná optimalizace rozhodne o jejich úspěšnosti. Návratnost investic (ROI) je pro nás jeden z nejdůležitějších ukazatelů. Vždy se soustředíme na to, aby vám reklama přinesla ty nejlepší výsledky za co nejmenší náklady.
Analýza konkurence
Jestli chcete být opravdoví profesionálové ve svém oboru, měli byste o své konkurenci vědět téměř tolik informací, kolik víte o svém vlastním podnikání. Znát jejich silné a slabé stránky vám totiž pomůže ke tvorbě vaší konkurenční výhody, která by se měla stát opravdu silným prodejním argumentem.
Vyhodnocování a pravidelný reporting
Můžete si být jisti, že o průběhu a výsledcích všech kampaní budete pravidelně informováni. Každý měsíc pro vás vytvoříme podrobný report a pokud vám ten měsíční nebude vyhovovat, můžeme se domluvit třeba i na týdenním.
Jaké kampaně nejčastěji vytváříme pro naše klienty?
Ve vyhledávací síti
Kampaně ve vyhledávací síti jsou jednoduše řečeno textové reklamy, které se vám zobrazí na základě vyhledávacího dotazu, který zadáte na Seznamu.
Display kampaně
Display kampaně jsou bannerové reklamy, které se zobrazují v obsahové síti.
Remarketing
Je výborný marketingový nástroj, díky kterému dokážete zpětně oslovovat zákazníky, kteří například navštívili váš e-shop, ale nedokončili objednávku.
Nákupy ve Zboží.cz
Jsou ideální nástroj pro zvýšení konverzí e-shopů. Kampaně na Zboží.cz pomohou s propagací vašich produktů a poskytnou podrobné informace vašim zákazníkům, ještě před tím, než kliknou na reklamu.
Proč byste měli reklamu v Skliku svěřit právě do našich rukou?
1
Máme široké spektrum klientů, kteří podnikají v různorodých odvětvích.
2
Pro naše klienty spravujeme kampaně od desítek tisíc až po statisícové rozpočty.
3
Máme zkušenosti s B2B i B2C segmenty podnikání.
4
Vytvořili jsme pro naše klienty již stovky úspěšných kampaní, ať už se jednalo o ty brandové nebo výkonnostní.
5
Nad každým projektem přemýšlíme komplexně a dlouhodobě. S námi získáte víc než jen správu PPC kampaní. Získáte podporu celého našeho týmu, ať už se jedná o SEO, UX nebo sociální sítě.
6
Vzdělávání a testování novinek jsou běžnou součástí naší práce. Pokud to má smysl právě u vašeho projektu, nebojíme se zkoušet a implementovat novinky z oboru.
Případové studie
StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO
Big Bang Injection
Prodaných 10 000 produktů v prvním roce
Specialisté
Diana Němec
Project manager
Filip Tabáček
Head of PPC & CEO
Lukáš Gvuzd
PPC specialist
Patrik Zapletal
PPC specialist
Tuto službu využívají
Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.