Zahraniční SEO

SEO

Chcete oslovit zahraniční zákazníky, ale nevíte, jak na to? Zahraniční SEO je tou správnou odpovědí na otázky, které si pokládáte. S pomocí marketingového nástroje získáte vyšší návštěvnost ze zahraničí a oslovíte tak přesně toho, koho oslovit potřebujete.

Vše začíná výběrem trhu

Být vidět v zahraničí se zdá být poměrně těžký úkol. Jeho řešení však existuje, začíná výběrem trhu. Ten si je nutné posléze pořádně proklepnout. Analyzujte cílové skupiny, vyhodnocujte klíčová slova a pokuste se odhadnout váš potenciál na cílové stanici. Velkým pomocníkem budou statistiky z Google Analytics, které prozradí, zda-li náhodou už nějaké zákazníky za hranicemi nemáte. A pokud ano, zjistíte, odkud pochází.

Díky užitečným reportům je zapotřebí porozumět potenciálu v cílových zemích.

Proveďte analýzu klíčových slov

Za zahraničním úspěchem webové stránky nebo e-shopu stojí stejně jako za tím českým analýza klíčových slov. Mluvíme o mocném marketingovém nástroji, který prozradí, jaké fráze nebo klíčová slova jsou relevantní k webu nebo službě či zjistí, co zákazníci nejčastěji vyhledávají. Využijte ji ve svůj prospěch, i když smýšlíte v mezinárodním měřítku.

A stejně jako tomu bylo v České republice, ani při expanzi do zahraničí nezapomínejte na analýzu svých konkurentů. Zaměřte se na:

identifikaci přímých a nepřímých konkurentů na novém trhu

nalezení klíčových slov konkurentů

analyzování obsahu na webu konkurentů

analyzování zpětných odkazů

Co je třeba zvážit předtím, než spustíte zahraniční SEO?

Mám vytvořenou strategii pro vstup na trh?

Mám vytvořenou produktovou strategii a otestovaný produkt v cílové zemi?

Mám promyšlenou marketingovou strategii?

Mám stanovené cíle?

Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

Neduplikujte, tvořte originálně

Zahraniční SEO se neskládá jen z výběru trhu a z následující analýzy klíčových slov. Je zapotřebí vyvíjet mezinárodní SEO strategii, která nám přinese vytoužený úspěch. Držte se především několika zásad:

neduplikujte text na svém aktuálním webu, buďte originální

neignorujte specifické vlastnosti zemí a jazykových skupin, na které cílíte

vyberte správné nastavení domény

zjistěte si vše o cílovém trhu

Pomůžeme vám proniknout do zahraničí

Zahraniční SEO se od klasického SEO trochu liší. Je především náročnější, a to nejen na čas. Jakožto specialisté na online marketing, mající zkušenosti se SEO pro USA, Slovensko, Dubaj, Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko a další, si s tím poradíme! Využijeme doposud nasbírané vědomosti vztahující se na zahraniční trhy a převedeme je do praxe. Víme, že každý trh je specifický a má své odlišnosti, s tím si však víme rady!

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Vyzrajte na internetové vyhledávače a přikloňte si je na svou stranu. Postaráme se nejen o zahraniční SEO, ale zajistíme, aby byla vaše webová stránka úspěšná po všech směrech.

    Volitelné
    *
    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    Leo Express

    Jak jsme zvýšili tržby z Google Ads o 133 % a snížili náklady o 33 %.

    MeetMe23

    Jak jsme získali 1 371 fanoušků v prvním měsíci spolupráce a 49 % zvýšení zájmů u příspěvků.

    Forex Zone

    Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

    Specialisté

    rajdusova

    Kateřina Rajdusová

    Project manager

    dkovalcik

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    zemkova

    Barbora Zemková

    SEO specialist & link builder

    ondrejka

    Martin Ondrejka

    SEO specialist & link builder

    Tuto službu využívají

    nutsman logo
    gymradio logo
    raceme logo
    glowup logo
    hoffmann group logo