SEO analýza webu
Větší návštěvnost | Noví zákazníci | Vyšší výnosnost
Co je to SEO analýza
SEO analýza je klíčová součást optimalizace pro vyhledávače. Je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů.
Hlavním úkolem optimalizace je zvýšení počtu návštěvníků vašeho webu, tak aby se o vás dozvěděl každý potencionální zákazník.
Můžete nabízet skvělé věci, ale pokud je nikdo neuvidí, tak je neprodáte. SEO analýza vám pomůže nalézt silné a slabé stránky vašeho webu, podívá se, jak jsou na tom vaši konkurenti a kdo z vás si vede lépe. Také se dozvíte, jaké příležitosti a hrozby na vás čekají a jak byste jim mohli předejít a využít je ve váš prospěch.
Díky SEO analýze webu můžete zjistit, jaké jsou vaše nedostatky, co děláte špatně a jak to napravit. Vše je možné získat z výsledků tří analýz, mezi které patří:
- Analýza on-page
- Analýza off-page
- Analýza klíčových slov
Komu může SEO analýza pomoci?
Podnikatelům při zakládání nového webu
Spouštíte nový web a chcete, aby přinášel hned od začátku výsledky.
Majitelům webů, kteří chtějí oživit svůj web
Pokud chcete oživit svůj starý web, je to správná chvíle pro SEO analýzu, která vám pomůže k získání lepších výsledků.
Všem, kteří mají již běžící web, ale nesplňuje cíle
Nejste spokojeni s výsledky vašeho webu a myslíte si, že má větší potenciál na úspěch.
Zájemcům o marketing
Zajímáte se o to, jak funguje SEO analýza, chcete vědět, jak by měl vypadat úspěšný web a chtěli byste se dozvědět více o tom, jak přemýšlejí uživatelé.
Jak vám tedy může SEO analýza pomoci?
1
Pomůže vám přivést nové zákazníky, zvýšit viditelnost a návštěvnost – dlouhodobě.
2
Sníží se míra odchodu ze stránek, tzv. bounce rate, což je z hlediska SEO velmi důležitá metrika.
3
Zvýší se výnosnost vaší firmy a zmenší se náklady na zákaznickou podporu.
Kdy je dobré SEO analýzu udělat?
A: Analýzu je dobré vypracovat vždy, když se nedaří zvyšovat návštěvnost uživatelů na webu.
B: Nacházejí se na webu technický problém, které potřebujete vyřešit, ale nechcete přijít o současnou návštěvnost.
C: Na webu již pracuje SEO specialista nebo agentura, ale máte pocit, že se nic neděje nebo výsledky stagnují.
D: Chcete jen další úhel pohledu jak by k vašemu webu přistupoval někdo jiný v rámci SEO.
E: Chcete-li svému webu nahodit „nový kabátek“, tedy renovovat ho, je to dobrá chvíle podívat se na vaše SEO.
F: Lze ji provést u rozběhnutého webu, kde bude SEO pracnější než u nového (zde je vše mnohem jednodušší a levnější). Ale vždy se vyplatí do ní investovat, pokud chcete získat lepší výsledky.
Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.
Z čeho se skládá SEO analýza
SEO analýza zahrnuje podrobný rozbor on-page faktorů, off-page faktorů, klíčových slov a konkurenci. Dále existuje také SEO audit, který většinou obsahuje pouze on-page a off-page faktory.
1
Analýza klíčových slov
Nejdůležitějším dokumentem je analýza klíčových slov, která tvoří základ pro optimalizaci webu. Díky této analýze získáte mnoho užitečných informací, které vám mohou pomoci. Bez ní by to opravdu nešlo, mohlo by tak dojít k tomu, že by SEO nebylo efektivní a strategie by nemusela fungovat.
Zkuste si zde roli zákazníka, který hledá nějakou službu nebo produkt ve vyhledávači. Web, který má dobře vypracovanou optimalizaci na klíčová slova, se objeví mezi prvními. Přesně tam, kde chcete být i vy. Konkurence je zde opravdu velká, a tak není jednoduché dostat se na první pozice ve výsledcích. K tomu je potřeba kvalitní analýza klíčových slov.
Proč jsou klíčová slova tak důležitá?
Jsou základním stavebním kamenem pro:
- Tvorbu struktury webových stránek
- Obsahový marketing
- PPC kampaně
- Nalezení SEO příležitostí
- Porovnání konkurence (rozbor úspěšných, konkurenčních webů, tipy na firmy ze zahraničí, které by mohly sloužit jako inspirace.)
Údajů získáte mnoho, většinou z Google nebo Seznamu. Od hledanosti vašich stránek po transakce, pozice, zobrazení, míru opuštění nebo návštěvnosti.
2
On-page analýza
V této analýze je nejdůležitější nasbírat co nejvíce dat, díky kterým se dá vyhodnotit situace vašeho webu.
Sběr dat vám pomůže k odhalení chyb, které brání vyhledávačům indexovat vaše stránky. Ukáže vám, kde byste se mohli zlepšit, ať už v obsahu (je třeba, aby byl obsah kvalitní) nebo jiných částech vašeho webu. A opraví chyby, které se zde nachází, aby byl web hodnotný. Pokud nebudete něčemu rozumět, vše vám vysvětlíme – proč je důležité některé věci změnit a jak vám to může pomoci.
3
Off-page analýza
Off-page analýza je kompletní rozbor odkazového portfolia. Pomáhá s nárůstem návštěvnosti vašeho webu.
Tato analýza posbírá data do dokumentů (odkazující domény, unikátní odkazy, odkazové příležitosti aj.), které vám ukážou, jak na tom váš web je. Podle nich pak můžeme pracovat na vylepšování stránek.
Kolik stojí SEO analýza webu?
Cena SEO analýzy se odvíjí od velikosti webu může to být od 6 000 Kč až do 30.000 Kč. Záleží právě na více faktorech, které cenu ovlivňují.
Nejste si jistí, zda je SEO analýza právě pro vás? Ozvěte se nám níže a vše vám rádi jednoduše vysvětlíme.
Chci nezávazný návrh zdarma
Připravíme pro vás návrh SEO analýzy webu na míru. Zanechte nám na sebe kontakt a začněte přivádět více návštěvníku na váš web.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jak probíhá spolupráce
Vše začíná analýzou klíčových slov, která nám jasně řekne, jaké fráze lidé vyhledávají a v jaké míře. Tyto fráze pak začneme více využívat na vašem webu, ať už se jedná o názvy kategorií, položek v menu nebo článků na blogu. Důležité fráze podpoříme kvalitním link-buildingem a pravidelným měřením. Hotovou analýzu využijí i vaše PPC specialisté, pro které je tento soubor důležitou pomůckou.
1
Zanalyzujeme
klíčová slova
Analýza klíčových slov je jako mapa za úspěšnou SEO kampaní. Je to základ, od kterého se vše odvíjí.
2
Vytvoříme
strategii
Na základě otázek, pochopení vašeho podnikání a klasifikační analýzy klíčových slov připravíme efektivní strategii.
3
Optimalizujeme web
a on-page faktory
Nastavíme a zoptimalizujeme web tak, aby vás měl rád jak vyhledávač, tak i uživatelé, kteří vás v něm najdou.
4
Tvoříme obsah
SEO je častokrát úzce spjaté s obsahovým marketingem a tvorbou kvalitního obsahu. Tvoříme kvalitní obsah, který vám přináší zákazníky a čtenářům hodnotu navíc.
5
Sofistikovaný linkbuilding
Tvoříme relevantní odkazy, citace a zmínky o vaší firmě tam kde dávají smysl. Postupujeme na základě zkušeností a pokročilých metod linkbuildingu.
6
Měříme a reportujeme
Ano, i SEO se dá změřit. Měříme veškeré aktivity, které v rámci SEO kampaně provedeme. Vyhodnocujeme hlavní klíčové metriky, posuny pozic, návštěvnost a plnění cílů.
Případové studie
StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO
Big Bang Injection
Prodaných 10 000 produktů v prvním roce
Specialisté
Diana Němec
Project manager
Daniel Kovalčík
Head of SEO & Co-owner
Jakub Koch
SEO specialist & link builder
Martin Ondrejka
SEO specialist
Tuto službu využívají
Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.