fbpx

Zahraniční SEO

SEO je základ při expanzi do zahraničí

Chcete oslovit zahraniční zákazníky, ale nevíte, jak na to? Zahraniční SEO je tou správnou odpovědí na otázky, které si pokládáte. S pomocí marketingového nástroje získáte vyšší návštěvnost ze zahraničí a oslovíte tak přesně toho, koho oslovit potřebujete.

Vše začíná výběrem trhu

Být vidět v zahraničí se zdá být poměrně těžký úkol. Jeho řešení však existuje, začíná výběrem trhu. Ten si je nutné posléze pořádně proklepnout. Analyzujte cílové skupiny, vyhodnocujte klíčová slova a pokuste se odhadnout váš potenciál na cílové stanici. Velkým pomocníkem budou statistiky z Google Analytics, které prozradí, zda-li náhodou už nějaké zákazníky za hranicemi nemáte. A pokud ano, zjistíte, odkud pochází.

Díky užitečným reportům je zapotřebí porozumět potenciálu v cílových zemích.

analytics 925379 1920

Proveďte analýzu klíčových slov

Za zahraničním úspěchem webové stránky nebo e-shopu stojí stejně jako za tím českým analýza klíčových slov. Mluvíme o mocném marketingovém nástroji, který prozradí, jaké fráze nebo klíčová slova jsou relevantní k webu nebo službě či zjistí, co zákazníci nejčastěji vyhledávají. Využijte ji ve svůj prospěch, i když smýšlíte v mezinárodním měřítku.

A stejně jako tomu bylo v České republice, ani při expanzi do zahraničí nezapomínejte na analýzu svých konkurentů. Zaměřte se na:

identifikaci přímých a nepřímých konkurentů na novém trhu

nalezení klíčových slov konkurentů

analyzování obsahu na webu konkurentů

analyzování zpětných odkazů

Co je třeba zvážit předtím, než spustíte zahraniční SEO?

Mám vytvořenou strategii pro vstup na trh?

Mám vytvořenou produktovou strategii a otestovaný produkt v cílové zemi?

Mám promyšlenou marketingovou strategii?

Mám stanovené cíle?

avedeo white

Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.

Neduplikujte, tvořte originálně

Zahraniční SEO se neskládá jen z výběru trhu a z následující analýzy klíčových slov. Je zapotřebí vyvíjet mezinárodní SEO strategii, která nám přinese vytoužený úspěch. Držte se především několika zásad:

neduplikujte text na svém aktuálním webu, buďte originální

neignorujte specifické vlastnosti zemí a jazykových skupin, na které cílíte

vyberte správné nastavení domény

zjistěte si vše o cílovém trhu

Pomůžeme vám se SEO proniknout do zahraničí

Zahraniční SEO se od klasického SEO trochu liší. Je především náročnější, a to nejen na čas. Jakožto specialisté na online marketing, mající zkušenosti se SEO pro USA, Slovensko, Dubaj, Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko a další, si s tím poradíme! Využijeme doposud nasbírané vědomosti vztahující se na zahraniční trhy a převedeme je do praxe. Víme, že každý trh je specifický a má své odlišnosti, s tím si však víme rady!

Chci nezávazný SEO návrh zdarma

Vyzrajte na internetové vyhledávače a přikloňte si je na svou stranu. Postaráme se nejen o zahraniční SEO, ale zajistíme, aby byla vaše webová stránka úspěšná po všech směrech.

    Volitelné

    *

    *

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

    Případové studie

    StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO

    Jak jsme díky SEO pomohli klientovi StormIT zvýšit návštěvnost o více než 2200 % a získat platící zákazníky.

    Big Bang Injection

    Jak jsme uspěli s klientem Big Bang injection na americkém trhu a meziročně vyrostli o více než 200%?

    Prodaných 10 000 produktů v prvním roce

    Jak jsme s novou značkou Pure rituals prodali v prvním roce 10000 vitamínů.

    Specialisté

    kolovratnikova

    Diana Němec

    Project manager

    dkovalcik

    Daniel Kovalčík

    Head of SEO & Co-owner

    jakubkoch e1724342109649

    Jakub Koch

    SEO specialist & link builder

    martin ondrejka

    Martin Ondrejka

    SEO specialist

    Tuto SEO službu využívají

    nutsman logo
    gymradio logo
    raceme logo
    glowup logo
    doveztodal
    hoffmann group logo

    Nacenění našich služeb

    Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.