Lokální SEO
Buďte vidět v lokalitě, ve které se nachází vaše provozovna
Co je lokální SEO?
Lokální SEO je nástroj, který dává každému jednotlivému podniku obrovskou konkurenční výhodu. S jeho pomocí začnete cílit přesněji a oslovíte tím návštěvníky v místě vaší provozovny. Jedná se o pomocníka, jenž se zaměřuje na poskytování výsledků vyhledávání závislých nebo relevantních k lokalitě hledajícího uživatele.
Lokální SEO je vhodné pro:
- Lokální podniky, které by člověk mohl hledat, nebo které by mohly zákazníka zajímat.
- Služby, které jsou hledané v okolí zákazníka.
- Provozovny nebo firmy, které se soustředí jenom na jedno místo.
Jak na lokální SEO?
Lokální SEO vychází z klasického SEO, čili jsou pro něj také důležité odkazy a on-page faktory. Pozornost je však třeba upnout především na konzistenci veškerých dostupných údajů. V katalozích i na všech webových stránkách je třeba mít stejné kontaktní údaje i stejnou adresu. Dalším krokem budou správně vyplněné zápisy ve vyhledávačích a na několika dalších platformách. Kam se zapsat?
Google Maps
Firmy.cz
Najisto.
centrum.cz
Lokola.cz
A další…
Nezanedbávejte především řádně vyplněný zápis do Googlu. Tento nejpoužívanější internetový vyhledávač lokální SEO nepodceňuje a rád doporučuje při vyhledávání nejrelevantnější výsledek, ať už se jedná o nejbližší nemocnici, kavárnu nebo zubaře. Buďte i vy mezi výsledky, které se nabídnou jako první, a zamezte tak tomu, že vás zákazníci minou obloukem.
Jak jsme prostřednictvím SEO kampaně získali první pozice na vysoce konkurenční slova pro finanční portál.
Lokální SEO ovlivňuje mnoho faktorů
Ukázat se těm, kteří vás hledají – tak jednoduše to zní, tak složitě se to provádí. Na lokální SEO má totiž vliv několik faktorů, které je třeba mít na paměti. Patří k nim:
Kvalita odkazů
Zmínky
Reference a recenze
Sociální signály
On-page faktory
Abyste se brzy mohli radovat z navštěvovaného webu, a ještě úspěšnějšího podniku, je zapotřebí začít od podlahy. Přípravou webu to začíná, prací s klíčovými slovy pro lokální SEO to pokračuje a připojením do katalogů to končí. Aby lokální SEO přineslo ty nejlepší výsledky, je zapotřebí zaměřit se také na:
Geolokační služby
Linkbuilding na webech v podobné lokalitě
Práci s recenzemi
Oslovte uživatele smartphonů s naší pomocí
Lokální SEO cílí především na uživatele chytrých telefonů, kteří často hledají konkrétní místo při cestě z práce, při procházce nebo v městské hromadné dopravě. To prokázaly i nedávné výzkumy. Věnujte tak pozornost tomu, jak mobilní verze webu vypadá. Je vstupní stránka skutečně uživatelsky přívětivá? Zaujme na první pohled? Nepostrádá adresu, otevírací dobu a telefon?
Stejně jako klasické SEO, i lokální SEO je proces, na jehož výsledky má vliv mnoho faktorů. Neztrácejte s tím svůj drahocenný čas a oslovte nás.
Chci nezávazný SEO návrh zdarma
Ověříme, zda má právě pro vás SEO smysl, a odhalíme možné překážky. Zjistíme, co a jak dělá vaše konkurence, a připravíme návrhy, jak ji přeskočit. Dozvíte se, kolik by navrhovaný postup stál v závislosti na složitosti a rozsahu práce.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Případové studie
StormIT: 20x vyšší návštěvnost díky SEO
Big Bang Injection
Prodaných 10 000 produktů v prvním roce
Specialisté
Diana Němec
Project manager
Daniel Kovalčík
Head of SEO & Co-owner
Jakub Koch
SEO specialist & link builder
Martin Ondrejka
SEO specialist
Tuto službu využívají
Nacenění našich služeb
Aby se nestalo, že nám papírování a komunikace zabere více času než samotná práce, nezabýváme se řešením nárazových drobných úkolů. Preferujeme spíše dlouhodobé spolupráce, případně jednorázové komplexní činnosti, které mohou naše klienty opravdu posunout. Proto nacenění našich služeb začíná na 6 000 Kč (vyjma konzultací). Pro konkrétní návrh s přesným naceněním nás kontaktujte.